środa, 19 września 2012

Inspiracje

Witajcie!
Pomyślałam, że pomiędzy powstającymi moimi rzeczami będę Wam prezentować cudowne i zachowane przeze mnie inspiracje.
Nie wiem czy znacie stronkę zszywka.pl. 
Jakiś czas temu koleżanka zachęciła mnie aby ją odwiedzić.
Zanim znalazłam się na niej myślałam, że to jakaś beznadziejna strona o ciuchach i stylizacjach :)
A tutaj taki psikus, który wciąga, inspiruje i zmusza do działania.
Polecam naprawdę wszystkim zajrzeć od czasu do czasu, podejrzeć pomysł na wieniec świąteczny, opakowanie prezentu czy pooglądać piękne wnętrza.
I polecam szczerze, nie jest to w jakikolwiek sposób sponsorowany post :)

Pluszowe koperty z porami roku.
Jaki macie pomysł na zastosowanie?
Może futerał na klucze, telefon, mała kosmetyczka?


Klamerka z wiadomością.
Może życzenia urodzinowe po ściśnięciu?


Rożek z kwiatami.
Kółko szarego papieru i do tego ozdobna papierowa serwetka.
Inne zastosowanie wg. mnie różek na słodkości dla gości.


Serduszek nigdy nie będę mieć dosyć.
Mały notesik.


Wieniec z papierowych serduszek.


3 komentarze:

  1. Masz rację- to kopalnia pomysłów =p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  2. Koperty piękne , ale klamerka z wiadomością jest rewelacyjna !!!
    Stronkę zszywka.pl odwiedziłam i rzeczywiście muszę przyznać Ci rację. Inspirujące pomysły są .Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Napisz chociaż czy podoba się Tobie pomysł ;)