poniedziałek, 26 marca 2012

To co lubię i odwiedzam- Pod norweskim niebem

Witajcie!
Ten post miał powstać już baaardzo dawno temu, ale jakoś nie potrafiłam się zagonić.
Krótko, zwięźle i na temat:
Blog prowadzi Dagmara, która wraz z swoją drugą połówką zamieszkała w Norwegii.
Jej blog pełen jest uroczych dodatków i przeróbek, które przy pierwszych odwiedzinach zachwyciły mnie.
Przejrzałam całą stronę, obserwowałam jak to urządza się w nowym świecie, jakie proste i zaskakujące pomysły realizuje.
Uwielbiam: koronki, pastele, biele, drewno, ten intensywny niebieski kolor, drugie życie rupieci z targów staroci.
Na dodatek Dagmara wkrótce zostanie mamusią i pełno tutaj wzruszających malutkich dodatków :)
Nie przeciągam tylko zapraszam!








3 komentarze:

  1. Potwierdzam, bo lubię ogromnie, odwiedzam cichutko często- pełne ciepła i fajnych pomysłów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory *.* podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Napisz chociaż czy podoba się Tobie pomysł ;)