poniedziałek, 24 września 2012

Dmuchawiec- broszka

Witajcie!
Szybciutki pościk na wieczór.
Jak wspomniałam wcześniej motyw dmuchawca spodobał mi się i postanowiłam mój rysunek również umieścić w broszce.
Niestety miałam awarię, którą widać dość wyraźnie :(
Baza doszła do mnie uszkodzona, wystawał z niej kawałek metalu i oderwałam go po prostu.
Nie pomyślałam, żeby zabezpieczyć to miejsce i niestety pojawiła się tutaj rdza...
Może teraz jest po prostu bardziej "vintage"? :D



I jeszcze mały kolaż, który zrobiła koleżanka.
Nie przypuszczałam, że moje drobiazgi mogą tyle radości sprawić.
Dziękuję i dobranoc!

5 komentarzy:

  1. Ładna broszka i jest rzeczywiście bardziej vintage :) Spineczka do włosów też pięknie się prezentuje.
    Sprawdza się tu twierdzenie, że "małe jest piękne". Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutka :) mozna ja przypiąć do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam Twojego bloga ,robisz takie genialne rzeczy!Na prawdę jestem pod wrażeniem Twojej wyobraźni i zdolności.Te rzeczy są cudowne.Najbardziej podobają mi się poduszki-paczki.Nie będę miała już problemu z wymyśleniem prezentu na urodziny dla mojego chłopaka.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że cieszy również Wasze oczy. Muszę ją koniecznie przypiąć do płaszcza.
    Black-Eyed Monster dziękuję za odwiedziny i wpadaj częściej. Coraz więcej dziewczyn ma ochotę na pączka dla swojego chłopaka :) Ciekawe dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie ta broszka podoba.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Napisz chociaż czy podoba się Tobie pomysł ;)