piątek, 23 marca 2012

Kiermasz

Witajcie :)
Dziś luźny post z m.in. informacją, którą wczoraj zamieściłam na facebook'u.
Mianowicie w następną sobotę(31.03.) pojawię się na kiermaszu rękodzieła w Siemanowickim Centrum Kultury. 
Jeszcze nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu jako sprzedawca, więc jest to dla mnie absolutna nowość. Nie jestem pewna ile fanów z okolic Siemianowic mam, ale wszystkich chętnych zapraszam 31.03. na kiermasz od godziny 14-22! 
Możliwe, że trochę spóźnię się bo wcześniej biorę udział w warsztatach z ceramiki :)
Więcej informacji znajdziecie tutaj:
Póki co bardzo nakręcona, rozmyślam o moim stanowisku i przedmiotach, które muszę zrobić :)
W planach jest nowa metka, wizytówka, a nawet po głowie chodzi mi mini baner.
Muszę też koniecznie zrobić torebki na produkty, och i jeszcze tyle tego :)
Wczoraj przejrzałam moje zbiory i materiały.
Powstały na szybko dwie kwiatowe opaski.
Chcę przygotować stadko moich kapelusików- z dominantą w groszki, na pewno kopertówki, które kobiety uwielbiają.
Więc jest trochę do zrobienia.
Jeśli brałyście udział w takich wydarzeniach, chętnie wysłucham opinii i rad co jest ważne przy wystawianiu się. Na pewno chcę, aby wszystko było estetyczne i zadbane w najdrobniejszym szczególe.
Zapraszam serdecznie na kiermasz osoby z okolic, a dla nieobecnych na pewno będzie fotorelacja :)

Dodatkowo zapraszam Was na wyprzedaż w sklepiku Magdy:
Magda czyni niesamowite cuda w uroczych wzorach i kolorach.
Możecie nabyć u niej gotowe produkty, bądź kupić surowe bazy i samemu ozdobić je wg. swojego pomysłu.

Miłego weekendu!

2 komentarze:

  1. Gratuluję!:)
    Mi nie udało się załapać na Lubelskie marcowe targi rękodzieła, a szkoda bo już też obmyślałam szczegóły :) może w przyszłym miesiącu;p
    Życzę Ci wielu klientów i oczywiście czekam na fotorelację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawendowa, gratulować raczej nie ma czego :) Po prostu zapisałam się :) Za klientów nie dziękuję, aby nie zapeszyć :*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Napisz chociaż czy podoba się Tobie pomysł ;)