niedziela, 1 kwietnia 2012

Kiermasz- mini fotorelacja

Jak obiecywałam fotorelacja z wydarzenia i kilka moich komentarzy :)
Całość odbywała się w Centrum Kultury w Siemianowicach Śląskich. 
Na sali z sceną ustawiono ok. 16 stanowisk z rękodziełem.
Zarezerwowałam mały stolik, na niego byłam przygotowana, ale trafił mi się duży.
Potencjalnych klientów było mało :)
Mi zaledwie udało sprzedać się dwie rzeczy, ale mimo wszystko ten dzień i to wydarzenie uznaję za udane i bardzo pozytywne.
Wcześniej wzięłam udział z Oblubieńcem w warsztatach z ceramiki. Będzie ich kontynuacja w celu szkliwienia wytworów :) Więc pod koniec kwietnia czy w maju jeśli moje dłubanie w glinie okaże się efektowne przedstawię Wam swoje wyroby.
Całe wydarzenie odbywało się w miłej atmosferze, wiele osób, które wystawiało zna się nie od dziś. Zgarnęłam trochę wizytówek, nowych informacji oraz nowych kontaktów- i to jest ten cały plus uczestnictwa.
Pod koniec wymieniłam się z dwoma dziewczynami na piękne rzeczy- postaram się zrobić zdjęcia :)
Było też wiele rzeczy, które baardzo spodobały mi się i nawet postanowiłam, że jeśli dzień będzie owocny w sprzedaż sama zaatakuję inne wystawiające się Panie :)
Dziś zaledwie zdjęcia stoiska, możecie już trochę podpatrzeć co nowego wykonałam.
Dokładniejsze zdjęcia z opisem w kolejnych postach :)
Nowe i starsze wytwory trafią na blogowy sklepik więc zapraszam tutaj ciekawskich i niecierpliwych:

















2 komentarze:

  1. :o nie mogę się napatrzeć :) Cudowne rzeczy!! Ogólnie ładnie to wszystko sobie zaaranżowałaś;) jestem pod wielkim wrażeniem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Lawendowa :) Codziennie będę dodawać rzeczy, które specjalnie powstały na tą okazję więc zapraszam do obserwacji :P

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Napisz chociaż czy podoba się Tobie pomysł ;)