środa, 5 października 2011

To co lubię i odwiedzam

Po lewej stronie zamieściłam listę linków do blogów- stron, które odwiedzam nawet codziennie po kilka razy ;)
Króciutko chciałabym opisać niektóre, pewnie znacie część z nich ;)
Może zauważyliście umieszczone gdzieniegdzie ruchome zdjęcia. Cały świat zastygnięty w ruchu, a tutaj nieoczekiwanie jeden element się rusza. Zdjęcia te określone kinematografią w większości są autorstwa Jamie- wspaniałej kobiety o niesamowitym wyczuciu każdego drobnego detalu. Piękne światło, uchwycenie nieoczekiwanych momentów. Oprócz tego ma wspaniały styl. Jest jakby przeniesiona z dawnych lat- przyjrzyjcie się tej Pani z zakręconym loczkiem nad czołem i z czerwonymi ustami- FROM ME TO YOU.
Make life easier zna chyba już prawie każdy w Polsce, sama pierwszy raz za pośrednictwem Pudelka.pl trafiłam na tą stronę. I do dziś oczywiście ją odwiedzam. To co lubię w niej i często brakuje w innych blogach to swoboda, bezpretensjonalność i oddawanie się życiu codziennemu bez jakiś udziwnień.
Pod " wpisami na blogu" kryje się luźny blog, który jest zbiorem inspiracji zebranych z internetu przez młodą autorkę.
Superficial Girls prowadzony jest przez długowłosą piękność. Przedstawia głównie swoje zestawienia, a nawet ostatnio różne wnętrza. Nie wiem dokładnie skąd pochodzi, nie doczytałam do końca wszystkich postów, ale wiem, że dziewczyna trochę podróżuje a tłem do jej zdjęć są piękne miejsca i oczywiście ciepłe, więc nie brakuje spódniczek i spodenek.
Irmina Style to chyba pierwszy blog, który zaczęłam obserwować, możliwe, że trwa to już kilka lat. Nawet jak miałam awarię komputera, że nagle zabrakło historii i moich stron w zakładkach o Irminie zawsze pamiętałam i wracałam :)
Popy to odważna 16 letnia dziewczyna. Sama nie zdecydowałabym się na wiele stylizacji w takim wieku! ;)
Fashion and racing jest to nietypowy blog prowadzony przez koleżankę z roku oraz jej chłopaka.
Kasia Skalska i kolekcja kiczu została odkryta niedawno przeze mnie na stylio.pl. Wejdzie koniecznie, żeby zobaczyć jej cudne torebki!
Igielnia i MadeInKasia to strony również niedawno wygrzebane pełne cudownych autorskich projektów.
Więc zapraszam do odwiedzin jeśli macie chwilę i nudzi się Wam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania! Napisz chociaż czy podoba się Tobie pomysł ;)