środa, 23 stycznia 2013

Jak wykorzystywać inspiracje? Kalendarz

Cześć!
Zasypuję Was od czasu do czasu inspiracjami, część z Was przyznaje, że podobają się :)
Dziś chciałam Wam zaprezentować jak  można połączyć poszczególne inspiracje, aby stworzyć coś nowego. Pomysł wpadł mi do głowy wczoraj późnym wieczorem, jeszcze w nocy wyszywałam różyczki. Przyznam się szczerze, że są takie łatwe w zrobieniu, że efekt pierwszej wyszytej zachwycił mnie całkowicie. Pracując igłą przypomniało mi się, gdzie po raz pierwszy je zobaczyłam- naprawdę dziwię się jak to możliwe, że oglądając inspirację nie wpadłam od razu na to ;)
Mianowicie pierwszy raz takie wyszywane różyczki zobaczyłam na blogu Cyber Julki:
Oczywiście jej różyczki są nieco inne, nie wnikam jak dokładnie są zrobione. Za to gorąco zachęcam Was- jeśli jeszcze tego nie zrobiłam, aby zajrzeć i zapoznać się z pracami. Mnie zachwyciła biżuteria.
Tutaj wklejam moje inspiracje:

I w ten sposób ozdobiłam kalendarz ;)
Zapomniałam się nieco i zdjęcia niestety zrobiłam już przy sztucznym świetle.
Jutro spróbuję zrobić nowe, póki co chciałam się z Wami szybciutko podzielić :)










2 komentarze:

Zapraszam do komentowania! Napisz chociaż czy podoba się Tobie pomysł ;)