poniedziałek, 12 listopada 2012

Buy handmade for Christmas 2012

Witajcie moi obserwatorzy i mali Maniacy :)
Dzisiejszy post będzie nieco luźny, przyjemny i taki w sam raz na poniedziałek.
Pewnie zauważyliście, że moje prace można znaleźć na kilku portalach, a jednym z nich jest decobazaar.com
Moja współpraca z tym portalem dla twórców rękodzieła trwa dość krótko, ale mam szalenie pozytywne zdanie na ich temat. 
Pierwsze pozytywne wrażenie z strony twórców to szybkość z jaką przyjęto mnie do grona :)
Oprócz tego, administratorzy dbają o projektantów promując jego projekty w zestawieniach, poszczególnych grupach, na stronie głównej, a także na innych portalach. Jakie było moje zdziwienie, gdy przeglądając zszywkę.pl, w poszukiwaniu inspiracji znalazłam tam mój pierścionek kapelusik wrzucony własnie przez decobazaar :)
Inną stronę, gdzie można znaleźć nie tylko projektantów, ale ciekawe artykuły i inspiracje jest blog:
Polecam szczególnie osobom interesującym się designem, sztuką współczesną oraz architekturą.

W związku z tym, że zbliżają się okazje do wręczania podarunków- koleżanki blogowe już zamieszczają cudowne przedmioty w Świątecznym klimacie :) co roku odnawiana jest akcja, aby zachęcić do wręczania wyjątkowego prezentu zrobionego z serduchem.
Więc i Was zachęcam, aby nie tylko zakupić, ale może właśnie samemu wykonać drobnostkę dla bliskiej osoby.
Koleżanki z blogów, które tworzą również zachęcam do promowania tej formy podarunków!
A tych co uważają, że mają dwie lewe ręce w tej dziedzinie zapraszam tutaj:


Teraz kilka moich propozycji, które powstały z serduchem.
Dla mnie okazja jest tylko pretekstem, aby stworzyć coś nowego ;)

Poducha pączuś, pierwszy powstał właśnie w okresie Świąt BN:


Zakładka do książki z dedykacją, wykonana na specjalne zamówienie:


Zakładka do książki- pierwsza, która powstała, również była stworzona na Świąteczną okazję: 



Pudełko na ślub i nie tylko. Pisałam już o nim kilka razy na blogu, pod folią możecie oczywiście umieścić inny tekst :)




Malutkie pączki oraz drugie życie choinki: 



P.S. Wkrótce pokażę Wam coś nowego do przytulania w Świątecznym klimacie :)
Miłego tygodnia!


decobazaar


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania! Napisz chociaż czy podoba się Tobie pomysł ;)