niedziela, 1 stycznia 2012

Serduszka, motyle i liście

Witam w Nowym Roku ;)
Tyle osób się rozwodzi co to się wydarzyło w zeszłym roku i jakie postanowienia by podjąć na nowy. 
W moim przypadku na pewno mogę stwierdzić, że stary był niesamowicie kreatywny. Na nowy nie mam postanowień( przydałoby się co najmniej jedno odnośnie aktywności fizycznej :P), ale chciałabym, żeby pozwolił mi lub chociaż spróbował spełnić marzenia :) 
A dla Was wszystkiego co najlepsze i najmilsze :*

Dzisiejszy post z zdjęciami z zeszłego roku, ale musiałam poczekać trochę, aby zrobić niespodziankę tym osobom, które nowe twory otrzymały w prezencie. 
Muszę zaznaczyć, że w całości zostały uszyte ręcznie po tym jak maszyna stwierdziła, że za grubo jest, podrapała i nie poprzesuwała.
 Niedawno wróciłam z krótkiego wyjazdu Sylwestrowego z wyjątkową dla mnie osobą do interesującego miejsca ;) 
Jutro przejrzę pozostałe zdjęcia torebeczek jeśli będą się nadawać na publikację wrzucę je oczywiście tutaj.
Jeśli ktoś ma ochotę na taką kopertówkę pisać jak zawsze na adres:
daria.michalik@gmail.com








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania! Napisz chociaż czy podoba się Tobie pomysł ;)