wtorek, 5 kwietnia 2011

Pierwszy wpis

Mam kilka ulubionych blogów, które codziennie przeglądam i z tęsknotą czekam na nowy wpis. 
Kiedy znajdywałam te perełki, przeglądałam wszystkie strony z fascynacji i ciekawości. Zawsze docierałam do tego pierwszego postu. Zastanawiam się, czy jeśli rzeczywiście prowadzenie takiej stronki będzie dla mnie fascynujące jak długo to potrwa? Czy szybko znudzi mi się i będzie tylko i wyłącznie dodawaniem zdjęć?

Głównym moim celem jest zebranie w jednym, dostępnym dla wszystkich miejscu zdjęć  wszystkich cudów, które robię. Chciałabym zamieszczać tutaj również zdjęcia piękności wykonywanych przez moje koleżanki, abym mogła się Wam pochwalić jakie są zdolne.

Przez kilka miesięcy zebrałam dość sporo rzeczy do pokazania. Pomysł, na który wpadłam w zeszłym roku zdobył fankę- pozwolę sobie tak to określić. Gdyby nie ona dawno zrezygnowałabym z próbowania nowych fasonów, wzorów, kolorów. Pozwolę ją sobie nazwać na potrzeby blogu Miss E.  
Postaram się wszystko, stopniowo umieszczać tutaj.

Przepraszam za banalny układ bloga! Mam nadzieję, że uda mi się z czasem wgryźć w wszystko i zrobić coś naprawdę miłego dla oka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania! Napisz chociaż czy podoba się Tobie pomysł ;)